Allt kommer bli bra!

Life of Virre | 2012-04-16 @ 23:32:14

Jag ser dig dag ut å dag in.
Men jag vågar inte berätta hur
Jag mår men ja inbildar mig att
Allt kommer bli bra, fast ja vet
Att jag alltid kommer bära detta
Med mig under hela mitt liv. Ja
Vill visa att ja e en stark tjej men
Detta tär verkligen på en. De blir
Oxå svårare när man ej har nån
Nära att prata med som förstår
Hur ont de gör, när man ser den
Person som gjort en ont så blir ja
Rädd å vill springa men samma
Stund vill ja gå fram å fråga hur
Du kunde förstöra en liten flickas
Liv !!!!
Men jag har tur som har min
Andreas Bäcklund <3


Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Du kan alltid prata med mig! Vet inte om jag borde säga detta men.. mamma har berättat.. <3

2012-04-17 @ 00:31:17
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0