Depp söndag :/

Life of Virre | 2010-11-21 @ 12:43:39
Godmorgon!!



Alltså idag e de ju söndag & ja vaknade för en stund sen av min katt :)
Men idag händer de inte så mkt, ska plugga lite & packa till pappa. För
ikväll åker ja & min syster till pappa, men ja kommer hem på Onsdag.
Snart ska ja gå ner & käka lite frukost :D

Dagen igår så depp & idag med för min älskling har inte ringt som
han lovade igår & jaa han ville hellre vara i Molkom & festa än att
vara med mig :/ men ja e så arg på han för att han bara glömde
bort mig så :( och ja kan ju inte ringa han heller för hans mobil
e ju död, så han skullle ringa från en kompis men nej de har han
inte gjort. Men de e tur att ja har min vän hos mig nu så ja slipper
tänka på han.



Kramiiss!!!



Tog denna nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0