Helgen!

Life of Virre | 2010-04-12 @ 13:03:56
Fredag: Mamma väckte mig kl 10.00 & ja duschade & fixa mig lite :) kollade fiiilm
& sen gick ja, syrran & brosan på en promenad i det fina vädret :) Sen gick vi
till Konsum & köpte lite gott till kvällen. På kvällen kolla vi på Talang 2010 &
sen kollade ja & brosan på batman begins :D

Lördag: Gick upp vid 9.00 & käka frukost sen gick ja & träna lite. Efter de
gick ja ut med vovven 1 timme i det fina vädret :) Sen tog ja en dusch &
fixa mig & städa lite i rummet :P Sen kollade ja & Kewin (bror) på film & de blev
Kalle & chokladfabriken :D Sen kom älsklingen till mig ;) Vi kollade tv &
myyyssste :)

Söndag: Ja & älskling gick upp vid 3 kanske :) Tog en snabb dusch & sen gick
vi till Konsum för Hampus (bror) skulle panta lite & köpa godiis :P Sen kolla
vi på film & myyssste, sen gick vi ut på en lång promenad med vovven i det
fina vädret ;) Sen käka vi & kolla tv med familjen.
De va min helg typ :)
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0