Studiedag:D

Life of Virre | 2009-03-19 @ 18:26:01

Hej!
Jag har inte skrivit på ett tag för har inte hunnit de, men idag är de Torsdag och ja har STUDIEDAG och de är underbart:) Idag gick jag upp halv sju och käka med syrran och sen kollade ja på film. Efter filmen tog jag en dusch och de va göttt:D Sen gjorde ja mig iordning och packade till pappa och när de var klart gick ja ut med Cobra en sväng. Halv ett tog jag bussen in till stan och kolla lite där sen tog jag Halv tre bussen till pappa och nu sitter ja här inte gör så mkt. Men snart ska vi käka och ja ska plugga lite och se tv:) I morgon är de skolan igen och de ska bli kul för vi har TEMA dag kl: 08.15-11.15 om rattfylla så de ska bli kul, efter lunch har vi matten och de är den sista lektionen så vi slutar ett:):) men på matten ska vi få tårta av Magnus (läraren). efter skolan ska ja kanske möta pappa och vi ska kolla i affärer lite heheee:P men nu måste dra ska käka lite!

Pussshejj<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0