Onsdag,...

Life of Virre | 2009-03-25 @ 13:51:24
Idag är de Onsdag och jag sitter på lektion och pluggar till provet som ja har snart. Idag efter skolan ska ja åka till Skåre och passa min underbara kusin Ronja hehe, Sen kommer mamma och hämtar mig där:)
När ja kommer hem ska ja plugga, städa och så ska ja nog ta en lååång promenad med Cobraa:D

Under veckan har de inte hänt så mkt har typ bara pluggat och pluggat, men snart är de Påsklov och de kommer bli underbart att bara slappa och ja ska nog åka till mormor och morfar :) Till helgen händer de inget speciellt men ska se letsdance på Fredag och på Lördag ska ja kanske hitta på nåt eller åka till IKEA med mamma:) Söndag blire de väll Plugga har ju Prov på Måndag i Historia så min helg blir inte så rolig...:)

Pusssssar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0