Äntligen Fredag:D

Life of Virre | 2009-03-13 @ 11:36:58

Jaaa de är äntligen Fredag och de är underbart:) Idag är jag i skolan och nu sitter jag och väntar på att matten ska börja och efter den slutar jaaaag:) När skolan är slut ska jag gå till stan och kolla lite och sen åker jag till Bergvik och IKEA.
Får åka själv till IKEA idag för Kinky orka inte :( men ska försöka övertala henne men annars får jag gå själv ändå. 
När jag kommer hem så ska jag äta, träba lite med syrran, se på letsdance och sen se en skräckfilm med syrran eftersom de är Fredag den 13:e idag:D På lördag händer de nog inte så mkt ska kanske bowla med familjen också ska jag se melodifestivalen :) men måste dra nu ska ha matte snart....

Pussssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0