Påsklovet!

Life of Virre | 2009-04-18 @ 20:53:36
Hallo 
De var ett tag sen ja skrev i bloggen men ja orkar inte bara, men ska försöka bättra mig lite med de:P
De är ju påsklov och under lovet har ja inte gjort så mkt har vart med min kusin kinky och vi va på Elmia bilutställningen och de var as kul :D I måndags cyklade ja och kinky hemifrån mig till henne och de tog ungefär 1.5 timme:P 
I onsdags åkte ja och syrran till pappa och ja har inte gjort så mkt där städat mitt rum och köpte en klänning på bergvik:)
Idag har ja och syrran vart ute i de fina vår vädret och sen åkte vi och handla lite, nu ser ja på tv och snart ska ja se film 
som pappa hyrde. I morgon måste ja plugga och åka hem till mamma<3


kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0